Regulamin sklepu rootkapottery.pl

Osoby składające zamówienie w sklepie internetowym prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

1. Informacje i postanowienia ogólne.
Właścicielem sklepu jest Małgorzata Rutkowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą firmy Małgorzata Rutkowska Rootka Precjoza NIP:7642585744 , REGON:523570110, adres siedziby firmy: Miasteczko Krajeńskie 89-350, ulica Słoneczna 16.
Korzystając ze sklepu internetowego rootkapottery.pl klient akceptuje regulamin sklepu.
Różne możliwości kontaktu z właścicielem podane są na stronie rootkapottery.pl w zakładce Kontakt.
Każdy produkt oferowany na sprzedaż przez firmę Rootka Precjoza jest unikatowy. Zdjęcia widoczne na stronie przedstawiają konkretny produkt przeznaczony do zakupu. Z uwagi na różnorodność urządzeń, sprzętu komputerowego, przy pomocy których dokonywany jest zakup – kolory produktów mogą się różnić od rzeczywistych.
Właściciel sklepu ma prawo do tymczasowego zawieszenia działania sklepu, z powodu przerwy technicznej lub czasu urlopu, o której poinformuje widocznie na głównej stronie sklepu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.

2. Składanie zamówień.
Ceny podane w sklepie są cenami całościowymi za produkt (brutto), koszty przesyłki doliczane są na kolejnych etapach składania zamówienia.
Zamówienia składane są poprzez stronę internetową rootkapottery.pl lub telefonicznie.
Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci internet, przeglądarki internetowej stron www, poczty elektronicznej email.
Zamówienia w sklepie można składać 24h/dobę przez cały rok poprzez postępowanie zgodne z instrukcjami na stronie sklepu.
Aby zamówienie zostało zrealizowanie konieczne jest prawidłowe wypełnienie formularza na stronie sklepu oraz postępowanie zgodnie z instrukcjami na stronie. Możliwe jest również podanie niezbędnych informacji drogą telefoniczną.
Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia, która jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży między klientem a sprzedającym.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu odpowiedniej sumy pieniędzy na konto firmowe sklepu.
Odbiór osobisty, którego opcji wyboru nie ma na stronie jest możliwy jedynie przy zamówieniu telefonicznym. Przy odbiorze osobistym płatność następuje gotówką.
W przypadku zamówienia i wysyłki za granicę, której opcji nie ma w sklepie internetowym wskazany jest kontakt mailowy w celu uzgodnienia wszelkich warunków umowy sprzedaży
W przypadku zamówienia indywidualnego czyli rzeczy robionej na zamówienie wskazany jest kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu uzgodnienia szczegółów.

3. Koszty i czas/termin wysyłki.
Klient poprzez wypełnienie formularza przy zakupie na stronie sklepu informuje na jaki adres ma zostać wysłany zakupiony towar. Jeśli sprzedawca uzna, że informacje złożone przez klienta są nieprawidłowe lub niekompletne podejmie odpowiednie działania w celu weryfikacji. Działaniem tym będzie osobisty kontakt telefoniczny z klientem lub poprzez pocztę email.
Przesyłka dostarczona będzie za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez klienta na stronie sklepu.
Czas realizacji wysyłki towaru to 3 dni robocze liczone od dnia zaksięgowania wpłaty na konto bankowe właściciela sklepu. Czas dostarczenia towaru od kiedy opuścił on sklep jest zależna od firmy przewozowej wybranej na stronie podczas zakupów.
Koszty przesyłki pokrywa nabywca. Zakupy powyżej 400 zł są wysyłane na koszt sprzedawcy za pośrednictwem InPost paczkomat lub kurier InPost na terenie Polski.
Przy przelewie tradycyjnym należy do ceny zakupionych produktów doliczyć koszt transportu przesyłki.

4. Płatności.
Zakup potwierdzony jest paragonem lub fakturą.
Płatność za zakupione rękodzieło możliwy jest za pośrednictwem Przelewy24, Blik lub przelewem tradycyjnym na numer rachunku Pekao S.A. 89 1240 3709 1111 0011 2083 5839 oraz PayPal.
Umowa sprzedaży między klientem a kupującym jest zawierana w momencie potwierdzenia zamówienia przez Rootka Precjoza drogą mailową, do tego czasu klient ma możliwość anulowania zamówienia.

5. Reklamacje, zwroty oraz prawa konsumenta.
Reklamacja dotycząca towaru musi zawierać informacje, które są niezbędne do jej rozpatrzenia: to jest imię i nazwisko osoby, która zakupiła przedmiot ze sklepu rootkapottery.pl oraz dokładne zdjęcie produktu oraz jego wady wysłane drogą mailową na adres: rootka.precjoza@gmail.com.
Sprawa reklamacji będzie prowadzona poprzez kontakt mail oraz ewentualnie dodatkowo kontakt telefoniczny. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia.
Stłuczenie oraz urazy mechaniczne nie są objęte gwarancją, jednakże prosimy każdorazowo o kontakt, jeśli dany przedmiot nie spełnił w jakikolwiek sposób oczekiwań klienta. Jeśli towar wysłany do klienta dotarł uszkodzony zalecamy wypełnienie protokołu szkody zawierający dane kupującego oraz kuriera oraz niezwłoczne powiadomienie o tym sprzedającego.
Klient, który zakupił produkt na stronie rootkapottery.pl ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu towaru. Klient odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu towaru i odesłania go na własny koszt. Po otrzymaniu zwróconego towaru koszt towaru wraz z kwotą wysyłki wybranej przy zakupie jest zwracany przelewem tradycyjnym na wskazany przez klienta adres bankowy.
Podany regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.

Regulamin ten obowiązuje od 31.08.2023r4

Koszyk
pl_PLPolish